Tal y como recogen los estatutos de la Asociación de Familias «Deusto», anualmente se ha de celebrar una asamblea abierta a todas las personas asociadas, para dar cuenta de la actividad de la organización. En esta ocasión, la Asamblea tendrá lugar el próximo martes 20 de febrero, a las 20h, en el salón de actos del Centro Cívico Bidarte (Avda. Lehendakari Aguirre, 42) del barrio de Deusto. ¡Os esperamos!

/

«Deusto» Senide Elkartearen estatutuetan jasotzen den bezala, bazkide guztiei irekitako batzarra egin behar da urtero, erakundearen jardueraren berri emateko. Oraingo honetan, Batzarra datorren asteartean, otsailak 20, arratsaldeko 20:00etan izango da Bidarte Udaltegiko areto nagusian  (Agirre Lehendakari Etorb., 42), Deustuan. Zuen zain gaude!

ASAMBLEA 2024