Tras un proceso de adaptación, el 1 de enero de 2024 daremos inicio a una nueva etapa de la web de la Asociación de Familias «Deusto». Con ello queremos facilitar un canal de comunicación entre la asociación y su labor con los diferentes públicos interesados en Deusto. La web tendrá una actualización más efectiva y confiamos en contar con vuestras sugerencias. No dudéis en visitarnos.

/

Egokitzapen prozesu baten ondoren, 2024ko urtarrilaren 1ean «Deusto» Familien Elkartearen webgunearen etapa berri bati hasiera emango diogu. Horrekin, elkartearen eta honek egiten duen lana, Deustun interesa duten publikoekin arteko komunikazio-bide bat erraztu nahi dugu. Webguneak eguneraketa eraginkorragoa izango du eta zuen iradokizunak izango ditugulakoan gaude. Ez izan zalantzarik gu bisitatzeko.